Huizen,
01
mei
2017
|
08:51
Europe/Amsterdam

Specsavers zet aandacht centraal in nieuwe hoor-commercial

Vanaf vandaag laat Specsavers in een nieuwe commercial zien hoeveel aandacht haar audiciens hebben voor het gehoor van hun klanten. De pay-off ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor’ vangt de drive die de audiciens van Specsavers hebben.

De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van veel passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een vrouw zien die met veel liefde in haar groentetuin werkt en een man die met zorg een LP met muziek uitzoekt en opzet.

Wat je passie ook is, gehoor speelt een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100 procent kunnen ervaren. Audiciens van Specsavers kennen het belang van een goed gehoor maar al te goed. Elke dag streven zij er naar om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten. 

Campagne credits

  • Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn
  • Bureau: BSUR
  • Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
  • Account: Carla Senf, Claire de Boer
  • Strategie: Munise Can
  • Agency producer: Caren van Rooijen
  • Productiemaatschappij: CZAR
  • Regisseur: Aaron van Valen
  • Producer: Roos Blank
  • Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
  • Online: Storm Postproduction
  • Grading: John Thorborg
  • Geluid: Audentity