Zevenaar ,
11
oktober
2017
|
09:43
Europe/Amsterdam

Specsavers opent 130ste winkel in Zevenaar

Samenvatting

Gisteren heeft Specsavers officieel de deuren geopend van haar 130ste winkel in Zevenaar. Mede-eigenaren van deze Specsavers winkel aan de Grietsestraat 18 zijn opticiens Reza van Etten en Edwin de Graaff en audicien Aart Jansen. Alle drie hebben zij jarenlange ervaring in hun vakgebied. In totaal staat er een team van zes professionals klaar om klanten de beste oog- en hoorzorg te bieden. 

Jarenlange ervaring
Reza van Etten heeft ruim 25 jaar ervaring in het vak, waarvan 2 jaar bij Specsavers. Samen met Edwin de Graaff is hij al mede-eigenaar van de succesvolle winkel aan de Ketelstraat in Arnhem. De Graaff is een bekend gezicht binnen Specsavers, 18 jaar geleden opende hij een van de eerste winkels van Specsavers. Ook audicien Aart Jansen is al ruim 25 jaar werkzaam in zijn vak. Samen gaan zij nu dit nieuwe avontuur in Zevenaar aan. Daarin staan zij niet alleen. Het team bestaat uit enthousiaste collega’s, woonachtig in de regio Zevenaar, Duiven en Doesburg. ‘‘Ik ben oprecht trots op dit team en we kijken er erg naar uit om ook van deze nieuwe winkel een succes te maken waar zowel klanten als collega’s zich in een warm bad wanen’’, aldus De Graaff.

De klant staat voorop
Specsavers onderscheidt zich door het bieden van betaalbare en professionele oog-en hoorzorg. ‘‘Naast het bieden van de beste prijs, zijn service en professionaliteit voor ons minstens zo belangrijk. We vinden dat je met je ogen en oren uiterst zorgvuldig om moet gaan. Daarom worden bij Specsavers alle oogonderzoeken uitsluitend gedaan door opticiens of optometristen met een afgeronde overheidserkende MBO- of HBO-optiekopleiding. Daarnaast vinden wij het belangrijk om een bril perfect aan te laten passen. Met onze Digitale Precisie Meter stemmen we de glazen nauwkeurig af op de ogen en het montuur voor een optimaal kijkcomfort’’, aldus Van Etten.

Ook voor de audiciens bij Specsavers geldt dat zij allen gediplomeerd en StAr-geregistreerd zijn. “Een goede zaak, want problemen met het gehoor luisteren nauw en vragen om een professionele audicien die verstand van zaken heeft. Mensen met licht tot complex gehoorverlies kunnen bij ons rekenen op een deskundig advies, innovatieve hoortoestellen én uitgebreide nazorg. Daarnaast onderzoek ik met een video otoscoop, een digitale oorscan, de gehoorgang en trommelvliezen, terwijl de klant zelf meekijkt op het scherm. Zo begeleid ik, samen met mijn collega’s, onze klanten bij een passende hooroplossing’’, aldus Jansen.

Lokale betrokkenheid
Naast het bieden van kwalitatieve oog- en hoorzorg hecht Specsavers als zijnde een familiebedrijf waarde aan betrokkenheid, samenwerking en het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Voor elke klant die een bril of hoortoestel koopt wordt een vast bedrag gespaard voor een lokaal goed doel. Aanmelden kan vanaf 6 november via www.stichtingspecsaverssteunt.nl.