Maarssen,
15
januari
2024
|
11:52
Europe/Amsterdam

Specsavers breidt haar assortiment uit met JOSEPH Eyewear

Samenvatting

Specsavers breidt haar assortiment uit met dertien unisex monturen van JOSEPH Eyewear. Deze collectie is speciaal ontworpen voor een eigentijdse, maar altijd tijdloze look als aanvulling op elke moderne garderobe. De brillen zijn gemaakt van metaal en gedeeltelijk bio-acetaat. Door het specialistisch vakmanschap zijn alle monturen van hoge kwaliteit, met een sterke focus op detail. 

Eigentijds, verfijnd en eenvoud
De inspiratie voor de JOSEPH-collectie is gehaald uit kunst, steden en architectuur. De nieuwe monturen sluiten aan bij de oorspronkelijk visie van JOSEPH’s oprichter Joseph Ettedgui, om een balans te creëren tussen mode en tijdloos design. De woorden eigentijds, verfijnd en eenvoud definiëren deze collectie perfect. Gecombineerd met een moderne kijk op klassieke stijlen zorgt dit voor een tijdloze look. 

Co-creative director Anna Lundbäck is blij dat JOSEPH deel uitmaakt van het stijlvolle en moderne assortiment van Specsavers: “Een bril wordt een verlengstuk van je stijl en het is belangrijk een montuur te vinden dat bij je garderobe past. JOSEPH past goed bij de collectie designerbrillen van Specsavers.” 

De collectie bestaat uit een palet van effen en neutrale kleuren voor ultieme veelzijdigheid en gemak, gecombineerd met het klassieke schildpadpatroon en een kenmerkend detail aan het uiteinde van de pootjes. Alle monturen zijn volledig af te stemmen naar eigen wens, je kunt kiezen voor reguliere glazen of zonneglazen. 

Brits eigentijds designermerk JOSEPH
JOSEPH is van oorsprong een Brits eigentijds designermerk met luxe essentials. JOSEPH, opgericht in Londen in 1966 door Joseph Ettedgui, begon als een kapperszaak maar evolueerde begin jaren '70 naar een conceptstore met een samengestelde selectie designermerken. Het eigen label JOSEPH werd in 1983 opgericht en werd de bestemming voor luxe essentials om vrouwen te voorzien van een compleet moderne garderobe. Tegenwoordig blijft het merk, onder de visie van de co-creatieve directeuren Anna Lundbäck Dyhr en Frederik Dyhr, inspiratie halen uit de stijl van de komende decennia, net zoals het dat in het verleden zo krachtig heeft gedaan. 

De monturen zijn exclusief bij alle 143 Specsavers-winkels te verkrijgen voor € 149 voor een enkelvoudige bril.